کبودوال

آخرین اخبار

کبودوال

آخرین اخبار

دیدار سردار سلیمانی با علی لاریجانی

سردار علی فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه، سردار محمدرضا یزدی معاون حقوقی و امور مجلس، سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه، سردار جمال الدین آبرومند معاون هماهنگ کننده سپاه با رئیس مجلس دیدار و گفت‌وگو کرده‌اند.
به گزارش خبرچه

قاتل معروف فیسبوک خودکشی کرد


پلیس آمریکا اعلام کرد قاتل فیسبوکی که تحت پیگرد ماموران پلیس بود، خودکشی کرده است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه ، مردی که روز شنبه در پنسیلوانیای آمریکا یک سیاهپوست 74 ساله را با شلیک گلوله به قتل رسانده و فیلم آن را بر روی فیسبوک قرار داده بود، بلافاصله پس از کشف مخفیگاهش از سوی پلیس اقدام به خودکشی کرد.
پلیس آمریکا پیش از این جستجو برای یافتن این قاتل را که تصویری از لحظه کشتن یک پیرمرد در فیسبوک به اشتراک گذاشته بود، را شدت داده بود و برای ارائه اطلاعات در مورد محل حضور این فرد یک جایزه 50 هزار دلاری تعیین کرده بود.

سفر وزیر دفاع جمهوری آذربایجان به ایران

پس از انجام مراسم استقبال رسمی از سپهبد حسن اف وزیر دفاع جمهوری آذربایجان از سوی سردار دهقان وزیر دفاع کشورمان و ادای احترام وزیر دفاع جمهوری آذربایجان به شهدای گمنام دفاع مقدس، مذاکرات وزرای دفاعجمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برگزار شد.
به گزارش خبرچه به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع؛....................  
ادامه مطلب ...

وقوع انفجار در غرب حلب/ 100 کشته و 500 زخمی

گروه موسوم به «کمیته دفاع مدنی حلب» وابسته به معارضان در بیانیه‎ای از افزایش تعداد تلفات انفجار امروز منطقه الراشدین به ۱۰۰ کشته و ۵۰۰ زخمی خبر داد.
به گزارش خبرچه به نقل از فارس، گروه موسوم به «کمیته دفاع مردمی» در حلب وابسته به معارضان طی بیانیه‎ای اعلام کرد که بیش از 100 نفر از اهالی الفوعه و کفریا بر اثر انفجار امروز منطقه الراشدین شهر حلب کشته شدند.
به گزارش شبکه خبری العربیه، در این بیانیه آمده است که تعداد زخمی‌های این انفجار انتحاری به بیش از 500 نفر افزایش یافت.
 تلویزیون دولتی سوریه گزارش داد که در این انفجار تروریستی بیش از ۴۶ نفر کشته و ده‎ها نفر نیز زخمی شدند.