کبودوال

آخرین اخبار

کبودوال

آخرین اخبار

6 ماده غذایی برای پیشگیری از سرطان

هنگامی که موضوع سرطان مطرح می شود، مطالعات نشان داده اند که 30 تا 40 درصد از انواع مختلف این بیماری با دنبال کردن یک سبک زندگی سالم و رژیم غذایی متعادل قابل پیشگیری هستند.

آن چه می خوریم، نقشی کلیدی در سلامت کلی ما ایفا می کند، و مصرف بیش از اندازه برخی مواد غذایی، مانند آنهایی که سرشار از چربی یا قند هستند، می تواند در نهایت به ناخوشی و بیماری منجر شود. خوشبختانه، برخی مواد غذایی دیگر می توانند برای درمان برخی بیماری ها یا در برخی موارد، حتی پیشگیری از آنها استفاده شوند.

به گزارش خبرچه به نقل از گروه سلامت عصر ایران به نقل از "اکتیو بیت"، هنگامی که موضوع سرطان مطرح می شود، مطالعات نشان داده اند که 30 تا 40 درصد از انواع مختلف این بیماری با دنبال کردن یک سبک زندگی سالم و رژیم غذایی متعادل قابل پیشگیری هستند. مواد غذایی سرشار از ویتامین ها، آنتی اکسیدان ها و کاروتنوئیدها از بهترین گزینه ها برای کاهش خطر ابتلا به سرطان محسوب می شوند، که در ادامه با شش منبع عالی این مواد مغذی بیشتر آشنا می شویم.

سیر

6 ماده غذایی برای پیشگیری از سرطان


مشروح خبر در ادامه مطلب........ 

ادامه مطلب ...

مومیایی پانصد ساله که معتاد به کوکائین بود

اعضای بدن این مومیایی سالم و بی عیب و نقص است و گویی همین چند هفته پیش از دنیا رفته است. پس از آزمایش نمونه هایی از موی او محققان توانستند نوع غذایی را که او پیش از مرگ خورده است را مشخص کنند. دستاورد کشف نشان می داد که اینکاها فرزندان خود را پیش از قربانی شدن چاق و فربه می نمودند و ...
 مومیایی پانصد ساله که معتاد به کوکائین بود
 مشروح خبر در ادامه مطلب..... 
ادامه مطلب ...

حمله جنگنده‌های سعودی به منطقه «صرواح» یمن

جنگنده های ارتش رژیم سعودی امروز پنجشنبه طی چند نوبت منطقه «صرواح» واقع در استان مأرب یمن را هدف شدیدترین حملات هوایی قرار دادند.

حمله به یمن

به گزارش خبرچه به نقل از خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سبأ، سلسله حملات ددمنشانه جنگنده های رژیم سعودی به مردم بی دفاع یمن همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، جنگنده های سعودی در جدیدترین جنایت خود منطقه صرواح واقع در استان مأرب را به شدت بمباران کردند.

طبق اعلام رسانه های یمنی، به دنبال این حملات، شماری از غیرنظامیان شهید و زخمی شدند.

گفتنی است، تجاوز نظامی رژیم سعودی به یمن طی حدود دو سال و نیم گذشته بیش از ۳۵ هزار شهید و زخمی برجای گذاشته است.

20 میلیون نفر در 5 کشور گرفتار قحطی هستند


سازمان ملل متحد هشدار داد بیش از 20 میلیون نفر در یمن، سومالی، سودان جنوبی و شمال شرق نیجریه با خطر قحطی و گرسنگی مواجه هستند.
به گزارش خبرچه به نقل از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری فرانسه،...... 
ادامه مطلب ...

پناهجویان از آلمان به یونان بازگردانده می شوند

56 هزار پناهجو به یونان مراجعه کرده اند و ما هم در برابر مراجعه سیل پناهجویان تجربه ای نداریم. کشورهای اروپایی در چارچوب برنامه اسکان، از یونان در مجموع 30 هزار پناهجو را پذیرفتند.

وزیر سیاست های مهاجرت یونان اعلام کرد که در ماه های آینده صدها پناهجو از آلمان به این کشور بازگردانده خواهند شد.
به گزارش خبرچه به نقل از عصرایران به نقل از آناتولی؛ ............. 
ادامه مطلب ...