کبودوال

آخرین اخبار

کبودوال

آخرین اخبار

همسر نخست‌وزیر ژاپن ترامپ را فریب داد


همسر نخست‌وزیر ژاپن برای فرار از گفتگو با ترامپ در ضیافت شام سران گروه 20، تظاهر کرد انگلیسی بلد نیست.
به گزارش باشگاه خبرنگاران نقل از دیلی میرور، آکیه آبه، هسمر شینزو آبه، نخست‌وزیر ژاپن، در ضیافت شام سران گروه 20 در شهر هامبورگ آلمان، برای امتناع از گفتگو با دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، احتمالاً تظاهر کرده است انگلیسی بلد نیست....... 
ادامه مطلب ...

حاکم دوبی فهرست شخصیت ها و سازمان های تروریستی را تصویب کرد


شیخ محمد بن راشد آل مکتوم حاکم دوبی تصمیم وزارتی شماره 18 سال 2017 درباره تصویب فهرست چهار کشور تحریم کننده قطر یعنی عربستان، امارات، بحرین و مصر را که در ابتدای ژوئن گذشته منتشر و شامل 59 شخصیت و 12 تشکل تروریستی مرتبط با قطر بود، صادر کرد.
به گزارش خبرچه به نقل از ایرنا، ...............  
ادامه مطلب ...

معرفی پردرآمدترین ستاره‌های بی‌بی‌سی

در فهرست ستاره‌های بی‌بی‌سی با بیشترین دستمزد نام کریس اوانز مجری فصل پیش برنامه «تخت گاز» با دریافت ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار پوند در صدر دیده می‌شود.


در فهرستی که نام ستاره‌هایی چون دیوید آتنبرو و بندیکت کامبربچ در آن خالی است، کریس اوانز مجری برنامه «تخت گاز» در یک سال بیشترین دستمزد را از بی‌بی‌سی گرفته است.
به گزارش خبرچه به نقل از خبرآنلاین، ................ 
ادامه مطلب ...

واشنگتن: ایران پیشتاز حمایت از تروریسم است


 دولت آمریکا روز چهارشنبه در گزارش سالانه وضعیت تروریسم در جهان، مدعی شد که ایران اصلی‌ترین حامی دولتی تروریسم در جهان است.
به گزارش فارس، در این گزارش که متن آن در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، وزارت خارجه آمریکا نوشته است که ایران همچنان به حمایت از گروه‌های مقاومت فلسطینی و حزب‌الله لبنان ادامه می‌دهد..... 
ادامه مطلب ...

واشنگتن پست: ترامپ پایبندی ایران به برجام را با اکراه تایید کرد

دولت آمریکا در حالی بار دیگر پایبندی ایران به توافق هسته‌ای را مورد تایید قرار داد که مقامات ارشد این کشور می‌گویند رئیس‌جمهور ترامپ با اکراه این کار را کرده و قصد وضع تحریم‌های جدید علیه ایران دارد.
به گزارش خبرچه به نقل از ایسنا،............ 
ادامه مطلب ...