کبودوال

آخرین اخبار

کبودوال

آخرین اخبار

دستگیری 13 نفر در رابطه با قاچاق کالا در آذربایجان غربی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان بوکان در جنوب آذربایجان غربی گفت: یک میلیارد و 970 میلیون ریال کالای خارجی قاچاق طی 2 روز گذشته در این شهرستان کشف و 13 نفر متهم در این ارتباط دستگیر شد.


http://cdn.asriran.com/files/fa/news/1395/11/18/666954_369.jpg


مشروح خبر در ادامه مطلب ...

 

سرهنگ بهزاد بندریان عصر دوشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این کالاهای خارجی شامل 500 کیلوگرم چای، 31 حلقه لاستیک، 94 طاقه پارچه، 10هزار و 880 ثوب البسه و 250 کیسه برنج است. 

وی با اشاره به اینکه متهمان قصد داشتند تا کالاهای قاچاق را به دیگر استان های عمقی کشور حمل کنند، ادامه داد: 6 دستگاه خودرو سواری و کامیون در این ارتباط توقیف و متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی تحویل داده شدند. 

وی همچنین از کشف و انهدام یک شبکه از سارقان منازل در چند روز گذشته در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: در این ارتباط 6 نفر سارق که در زمینه سرقت منازل به صورت شبکه فعالیت می کردند، دستگیر شدند و در بازجویی به 36 فقره سرقت از منزل اعتراف کردند.

فرمانده نیروی انتظامی بوکان اضافه کرد: در روزهای گذشته 2 سارق خودرو نیز توسط نیروهای انتظامی دستگیر و از آنان پنج دستگاه خودرو سواری کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرچه به نقل از ایرنا در سایه تلاش های شبانه روزی عوامل نظامی و انتظامی سالانه میلیاردها ریال کالای قاچاق در استان مرزی آذربایجان غربی کشف و ضبط می شود؛ مبارزه با قاچاق کالا در سال مزین به عنوان اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل با جدیت بیشتری در این استان دنبال می شود.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.