کبودوال

آخرین اخبار

کبودوال

آخرین اخبار

نیروهای الحشد الشعبی ۱۱ خودرو بمب گذاری شده داعش را منهدم کردند

جواد الطلیباوی یکی از فرماندهان الحشد الشعبی امروز سه شنبه اعلام کرد: نیروهای الحشد با حمله ای غافلگیرانه ۱۱ خودرو بمب گذاری شده داعش را منهدم کردند و دو خودرو و تسلیحات داعشی های مهاجم را به غنیمت گرفتند.

SNN

مشروح خبر در ادامه مطلب..... 

 

 

به گزارش خبرچه به نقل از گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، الطلیباوی در گفت وگو با عین العراق نیوز ضمن اعلام این مطلب افزود: نیروهای الحشد توانستند حمله سنگین داعشی ها به ناحیه تل عبطه را سد کنند و تلفات سنگین جانی و نظامی بر آنها وارد کنند.

 

 

شایان ذکر است الحشد الشعبی در 8/12/2016 ( پنجشنبه 18 آذر ماه ) ناحیه تل عبطه در غرب موصل را به طور کامل آزاد کرد و پرچم عراق را بر فراز ساختمان هایش به اهتزاز درآورد و این ناحیه راهبردی را از مواد منفجره کار گذاشته شده و خودروهای بمب گذاری شده پاکسازی کرد.

 

 

از سوی دیگر سرهنگ ناظم الجغیفی افسر اطلاعات الحشد الشعبی امروز سه شنبه در گفت وگو با شبکه تلویزیونی ماهواره ای الاباء اعلام کرد: در حمله هوایی به مراکز تجمع گروه تروریستی داعش در غرب استان الانبار بیش از 40 داعشی از جمله چند عنصر انتحاری و سرکرده از اتباع کشورهای عربی و بیگانه به هلاکت رسیدند.

 

 

الجغیفی افزود: جنگنده های ارتش کارخانه های انبار تسلیحات و تجهیزات نظامی را بمباران کردند و عناصر جنایتکار داعش در درون هدف بمباران شده مستقر بودند.

 

 

وی توضیح داد: همزمان با کسب آمادگی های لازم از سوی ارتش جهت آزادسازی مناطق عنه و راوه و القائم در غرب استان الانبار، نیروی هوایی عراق به حملات خود علیه مواضع داعش در مناطق یاد شده شدت بخشیده است.

 

 

از سوی دیگر خالد نورالدین الاوسی فرمانده خلبان نیروی هوایی گفت: جنگنده های اف 16 دو مقر مسکونی داعش در منطقه موصل الجدیده در جنوب این شهر را مورد هدف قرار دادند که در نتیجه آن 13 داعشی از اتباع مختلف به هلاکت رسیدند و 18 تن دیگر زخمی شدند و شماری از تجهیزات نظامی متعلق به آنها منهدم شد.

 

 

در همین راستا سرهنگ عبدالسلام الجبوری افسر ارتش عراق در گفت وگو با شبکه تلویزیونی المسله فاش کرد: فرمانده واحد اطلاعات داعش موسوم به اسماعیل عوید العامری ملقب به ابو احمد به هلاکت رسیده است.

 

 

از سوی دیگر در اثر انفجار یک خودرو بمب گذاری شده صبح سه شنبه در منطقه البیاع در جنوب غرب بغداد دو غیرنظامی شهید و هفت تن دیگر زخمی شدند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.